Junavuorot oli katsottu ja liput hankittu etukäteen. Kaikki liput kelpasivat sähköisenä. Tätä allaolevaa koostetta junavuoroista vilkaistiin aina edellisenä päivänä, että mitäs siellä olikaan seuraavaksi luvassa, ja mitä pakataan reppuihin päällimmäiseksi.
Nopalla ja keltaisella värillä merkityillä matkoilla käytössä oli pöytä ja vastakkaiset istumapaikat, joten silloin oli hyvä tilaisuus pelata lautapelejä.
Välille Tukholma–Kööpenhamina jäi kysymysmerkki, koska kaikki sen päivät liput ostettiin kerralla Deutsche Bahnilta, eikä silloin voinut varmistaa paikkoja muihin kuin saksalaisiin juniin. (Paikat olivat lopulta peräkkäiset, mutta se ei estänyt pelaamista. Dale of Merchants mahtui hyvin myös vierekkäisille selkänojapöydille.)
Allaoleva kalenterinäkymä (klikkaa isommaksi) näyttää eri matkojen kestot ja niiden väliin jätetyt vaihtoajat, jotka osoittautuivat ainakin tällä kertaa riittäviksi.
Kalenterinäkymään ei ole päivitetty matkan varrella tehtyä suunnitelman muutosta viettää yksi yö myös Sintrassa ennen paluuta Ranskan kautta pohjoiseen. Se ei vaikuttanut paluumatkan aikatauluihin. Lisäksi kalenteriotteesta on leikkautunut pois iltajuna Pariisista Strasbourgiin.